olympus, sigma, tamron, canon

olympus, sigma, tamron, canon

Příspěvekod jurkovicovic » 16 srp 2016, 20:56

Caute lidicky,

pisu Vam sem, potreboval bych poradit a precist si Vase nazory.
Jsem zacinajici fotograf a potom co jsem si uvedomil, ze me to tahne do lesa, porad premyslim o tom, jakou se vydat cestou, co se tyce vybaveni.
Po zkusenostech, ktere jsem nabyl dosavadnim focenim a prectenim vsemozne fototeorie od a az po z, jsem zjistil, ze mam dve moznosti.

1) ponechat si fotak, ktery mam - canon 100d a k nemu si dokupit bud sigmu 600mm s anebo tamron 600mm, pripadne i TC 1,4 a
casem popripade vymenit telo.
V tomto bode si nejsem uplne tak jisty, ktere sklo koupit. Zatim se mi vic pozdavala sigma, ale potom co jsem si procetl zdejsi forum,
tak se mi vic jevi tamron, pro rychlejsi fokus.
Jak to tedy je? Muzete mi je nekdo porovnat? Zajima me hlavne kvalita obrazu, rychlost ostreni a stabilazator?
S TC to neni zas tak zhave, docetl jsem se, ze snizuje clonove cislo o 1 coz v kombinaci s temito skly uz je celkem dost.
Taky jsem zatim videl jen TC pro tamron. Neni to nutnost, ale pokud se tim da pracovat a je v praxi pouzitelny, sel bych do nej.
Zkuste se vyjadrit? Jak v praxi funguje, da se vubec pouzit?

2) druhou moznost jsem si vymyslel takovou, ze bych se na 1) uplne vykaslal, zbavyl se se toho co mam a poridil bych si olympus OM-D E-M10 Mk.II
Masinka se mi hodne libi a usoudil jsem, ze nabizi hodne vychytavek, funkci a jednoduse se mi zda lepsi nez 100d.
Dela sice fotky mensich rozmeru, ale tapety zatim nehodlam tisknout :)
Muzete mi je nekdo porovnat?
Uvazuju o tedle moznosti z toho duvodu, ze me presvedcili fotky R. Stacha.
Z nejakeho duvodu, i pres to vsechno, ze mu prosla pod rukama vsemozna technika, presel na kompakt.
A podle me to asi nebude jen tak, pro lehci batoh.
Bohuzel si zatim skla olympusu z PRO rady nebudu moct dovolit, ale nabizi se mi pouziti i levnejsich skel.